Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

1.Klient ma możliwość złożenia reklamacji co do świadczonych usług w formie pisemnej lub elektronicznej pod rygorem nieważności.

2. Reklamacje mogą być składane: w formie elektronicznej na adres: sklep@kaand.art lub w formie pisemnej na adres: Dorposz Szlachecki 9, 86-253 Kijewo Królewskie.

3. Składana reklamacja powinna zawierać krótki opis zaistniałego problemu będącego przedmiotem złożenia reklamacji oraz datę i godzinę jego wystąpienia.

4. Reklamacje będą rozpoznawane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od ich otrzymania, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

5. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta pismem sporządzonym w formie pisemnej lub elektronicznej i przesłaniu go na na adres korespondencyjny zgłaszającego.

6. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera. Jeśli Towary są objęte gwarancją, to informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu, na jaki została udzielona, każdorazowo zawarta będzie w opisie Towaru na stronie internetowej Sklepu.

7. W przypadku niezadowolenia Usługobiorcy ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, usługobiorca może skorzystać z sądowych i pozasądowych sposobów na dochodzenie swoich roszczeń. 

8. W przypadku zaistnienia problemów opisanych w punkcie 7, usługobiorca może zgłosić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, jak i powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, która zajmuje się ochroną konsumentów. Ponadto skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania niejasności pomiędzy usługobiorcami lub usługodawcami o ile umowa została zawarta przez internet. Adres internetowy ODR to: : http://ec.europa.eu/consumers/odr/

9. Więcej informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń uzyskać można na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.